Monap Merhaba Anneler, iki haftadir kaşınıyorum doktora gittim alerji dedi ilac verdi , gecmedi sürekli kaşınıyorum , alerjimiyim uyuzmu oldum bilmiyorum. Alerji olmus olsaydim simdiye kadar gecmesi gerekmiyormuydu?
Sarikuzumalp Monap Benim oğlumda da bu kaşıntının aynısından çıktı. Hatta çıkıyor geçiyor tekrar çıkıyor bazen. Bende doktora götürdüm doktor böcek ısırığı dedi. Krem verdi. Bende anlamadım bu böceklerin nerden geldiğini evde falan da yoktu. Meğersem cidden böcek yiyormuş. Oğlum çoğunlukla kayınvalidemlerin orada. Onların bahçesinde bi böcek yiyormuş. Sitede ki çoğu kişide de varmış. Sizinde orada bahçe ağaçlık alan vs çok ise böcek yiyor olabilir.
Oglusum5357 Monap aynılarından bende de var ellerımde bacaklrmda göbek çevrem de aylardır her doktor uyuz dıyor ilac verıyor defalarca kullandk ama çözüm olmadı