Mommymom_ benim de zaman zaman modum çok düşüyor. Hafta sonu bir dışarı çıkalım dedik kafede oturacaktık durmadı 2 dk. Kahvemizi içemeden kalktık o zaman ben de duygu boşalması yaşadım, çok ağladım. Hafta içi çok bunalıyorum. Bir yarım saat bile kendine ayıramamak gerçekten çok zor sizi iyi anlıyorum, hiçbir şekilde durmuyorlar. Ama şöyle düşünün bu zamanlar geçecek ve bizsiz bir hayat kuracaklar… 🥲 öyle diyip kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum .