Umutunannesi_ 19 günlük bebeğim var sütüm yetmiyor oyuzden mama veriyorum Aptamil normal olani veriyordum prosyneo olanı aldım denemek için ama çok acı bebeğime bı zararı olurmu acaba emin olamadim