Melkkkk bnm oğlumda 2 ay 14 günlük 3 hafta kdr önce uyku sırasında ellerini kaldırıp çığlık atarak ağlıyordu ve gözlerini cok fazla açıyordu şok olmş sanki korkmuş gibi. Bn doktora sorduğumda refleks o bunu yaptıktan sonra titriyormu dedi nörolojik bişy mi demek istedi yani. Sizde bebeğinizi izleyin gün içinde yaptığında. Bnde izledim sonradan fark ettim ki gazı olduğunda bunu yapıyor karnından cok guruldama gbi sesler geliyordu. Artık yapmıyor öyle şeyler. Birde tabi önlem olsn diye hep dua okudum baş ucundan cevşeni kuranını eksik etmedm