Kızlar selam Bursa’da yüz yüze emzirme danışmanlığı almış olanlar var mı? Önerilere açığım ne denediysem olmuyor bebeğim düşük kiloda 36. Haftada doğdu iki hafta yoğun bakımda kaldı biberona alıştı benim memeyi kesinlikle kabul etmiyor çığlık çığlığa geçiyor zamanımız sakinleştirsem de yok aynı başa dönüyoruz annemle napsak bilemedim enjektörle damlatmaya denedik beslenme sondası denedik kaşıkl beslemeyi denedik yok yani artık aklıma başka bişey gelmiyor çok üzülüyorum 😞