Mrvtdndr Merhaba anneler artık napicami şaşırdım oğlum geçen c.tesi ishal ates vardi bir hafta neredeyse hiç bisey yemedi iki gündür yemeye başladı ama az da olsa ishal hala var muz yediriyorum patates hasliyorum leblebi yedir8yorum ama devam ediyo az da olsa ishal ilacı da kullandık ama yok napicam daha tahlil yapıldı ishal den vücudun da enfeksiyon var onun için de antibiyotik kullanıyoruz bi yardımcı olun
Ozlem2904 Mrvtdndr onerebilecegim herseyi yapmışsınız zaten bol su verin su kaybı için. Ciddi bir salgın var şuan
otomatikanne Mrvtdndr antibiyotikte ishali devam ettiriyor genel durumuna bakın halsizlik bitkinlik iştah kaybıyla beraber devam ediyorsa tekrar doktora götürebilirsiniz.
Mrvtdndr Bide yedigini cikariyo önceden de böyleydi ama bu kadar sık değildi ishal den kaynaklı mi acaba
Hhtcylmzz Biz yaklaşık 1 aydır çekiliyoruz. Salçalı yağlı herşeyi kestim süt ürünlerini kestim probiyotik antibiyotik kullandık öyle öyle azaldı hala da salçalı birşey vermiyorum yumurta da vermiyorum
Mrvtdndr otomatikanne onu hiç duymadim doktor da demedi bisey yani günde iki muz yiyo leblebi falan da yiyo kabız olması lazım ama çok
GayeAlparslan Mrvtdndr kil zaten toprak gibi birşey oluyo onu yakıp suyla krem kıvamına getiriyoruz poposuna süruyoruz kesin çözüm
Minel-inannesi Mrvtdndr buyuk insan olsa gazoz aspirin derdimde bebeklerde bol su icirmekten baska care yok. Probiyotik agirlikli beslensin, yogurt, ayran, kefir, tarhana, maden suyu.