Kızlar bir konuda bilginize ihtiyacım var moralim bozuldu ya. Kızım 14 aylık yaklasık 1 aydır yürüyor. Tabir olarak derler ya dembildümnül 😃 o şeklde. Tam olarak ne zamana düzeliyor. Yürüme. Bazen düşüyor.dengesini kaybedebşliyor bunlar normal değilmi? Bide Dün dikkatimi çekti sağ aygını sanki daha farklı atıyor. Boyle kasılıyor Muş gibi🤦 acaba hep boyleydide ben dünmü farkettim diyorum.cok dikkatli bakınca anlasılıyor. Ben paranoyamı yapıyorum acbaa. Normaldede yeni doğanken tek baCagınd daha fazla bogum vardı. Ultrason ile bakıldı çıkıklık yoktu. Bacak boylarıda aynı demisti ortopedi doktoru. Şimdi video alıp tekrar doktora goturmeyi dusunuyorum. Beklemek istemiyorum yürüme önemli bir durum sonucta😟 çok üzgünüm. Birde söyle bişey sorucam. Menenjit asıları koldan yapılıyor mu
Bir arkadasmn gittiği doktor. Yürüme cagındaki cocuklara bacaktan igne yapılmasını onermiyorum demiş. Yürümesini etkiliyor. Topallayabilir kas agrısından dolayı ve cocukta bu alışkanlık yapabilir demiş 🤷 geçen ay bizde aşı olduk bacaktam acaba omu etkiledi.gerci topallama yok bizde. Anlatamadım da bi garip basıyor işte sağ ayağını yeni yürüyor diyemi 🙄 bilgisi olan paylasabilirmi
Tşk ederim