slnrcn Bugün bebeğimin rop muayenesi yapıldı çok şükür iyiymiş ama diğer randevularda çıkabilirmiş sık sık kontrole gideceğiz o yüzden. Aranızda sonraki randevularda sorun yaşayan var mı?
63_hulya_63 slnrcn ilklerde sorun yoksa sonradan sorun çıkacağını sanmıyorum canm bizimkide temiz çıkmıştı ilk zamanlar enfeksiyon çıkıyordu sonradan oda geçti