Ben dize bi tavsiyede bulunayım Türkiye’deki hekimler vermiyor önermiyor bilmiyorlar bi fikrim yok ama benim Almanya’da bi tanıdığımız doktor o bölgede ki bütün hastanelerin denetimini yapan emekli bir ord. Benim hamile olduğumu öğrenince Betül bebeğine rezenr çayı verecek dimi diye sormuş anneme bebeğin gazı olmaz rahatlar demiş ve annemde zamanında yarı Almancasıyla araştırmış bana ve kardeşime vermiş ve evet ben bebeğine verdim çok rahattım ama 2 aylıkken kestim gaz damladı ile birlikte kullanıyordum çocuğum gazdan hastanelik oldu lavman yapıldı ve yine vermedim bir hafta sonra tekrar o günden beri hergün veriyorum ve bidaha asla gaz problemi yaşamadık ve araştırdım evet dünyadaki bir çok ülkede bebeklere bebekler için özel olan rezene çayı veriyorlar Almanya’dan hipp getirttim onu kullandım burdada mamsel aldım 100ml 1 tatlı kaşığı zaten başta bitirmiyor sonra büyüdükçe bitiriyor