Merhaba hanımlar üç aylık bebeğim War sezeryan oldum
Daha adet görmedim
İlişki konusunda şimdilik doğal yoldan gidiyoruz geri çekilme yani
Bazıları daha regl olmadın hamile kalmazsın
Adetlere girmeden hamile kalınmiyormu
Çocuk düşünmüyoruz şu an zaten bebeğim daha küçük bazen korkuyorum mide bulantım oluyor acaba hamile kalmis olabilir miyim diye düşündüm ama arkadaşlarım daha adetlere görmediğim icin olamaz dediler
Doğum sonrası adetlere girmeden tekrara hamilelik kalan warmi olabiliyor mu