Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 ay 10 günlük . 2.ayda yaklaşık 600 Gr almisti. Doktorda ebe de biraz mama ile destek çıkalım dediler. İki farklı mama denedim bıberon ile verdim almadı kaşık biberon ile denedim ağladı.Bir türlü almıyor bebeğimin kilosu yetersiz kalırsa sıkıntı olur mu ? Mama nasıl verebilirim? Başından bu şekilde geçenler oldu mu yardımcı olursanız sevinirim.