Elflnaaa Kızlar 5,5 aylık olduk hep organik kullanıyoruz mama içerken bile alttan gaz çıkarıyor bu mama gaz yapıyor anlamına mı geliyor yoksa gazı mı var normal mi yani sizce
Themom_ Elflnaaa ayaklarını, bacaklarını üşütüyordur belki? Bizde hipp organik combiotic kullanıyoruz 5 ay 8 günlük kızım henüz bir problem yaşamadık çok şükür
Zinnetnur Elflnaaa bende hipp kullanıyorum gaz yüzünden aptamil prosyneo denedim kustu . Golden goat denedim malesef hiç gazını yapamadı bu sefer dün iki kere fitil kullandım ve ağlama krizlerine girdi bebeğim ben yine hipp döndüm 😞
Bebi_12 Kuzum benim oğlum 1 yaş 1 aylık şuan doğduğundan beri hep hipp kullandım ne kabızlık nede gaz sorunu yaptı tam tersi gazını çok rahat çıkarıyor bende 2 3 aya kadar kesicem inşallah
Elflnaaa Bebi_12 bizimde öyle aslında gazını rahat kendi çıkarıyor ama alttanda aşırı gazı oluyor üşüyor belki bilmiyorum ama Aptamil i deneyelim bi bakalım