Merhaba hanımlar 2.5 aylık kızım özellikle beslenme sonrasinda hızlı hızlı nefes alıp uykuya dalıyor bu uyku 5-10 dk sürüyor ve kendini uyandirirken inleme tarzı ses çıkarıp korkarak kalkıyor. Her ay kontrole götürüyoruz doktor hiçbir sorun yok dedi ama internette böyle bilgi de göremedim bilen ya da bebeğinde olan var.mi? Bahsettiğim dalma esnasjnda göğsü hızlı kalkıp iniyor ,kendi kendine gülümsüyor ve birden inleyerek kendini uyandırıyor 🤔🤔