Kızlar sezeryanla doğum yapalı 54 gün oldu 54 gündür kanamam bitmedi git gide çoğaldı sizce neden doktor olabilir diyo ama bana hiç normal gelmiyo 54 gündür sürüyo yani başlarda normaldi kanamanın boyutu şuan ciddi şekilde arttı parça parça oluyo bide başına gelen varmi