Kızlar o kadar yorgunum ki bedenen fiziken tek başıma bakıyorum bu ağlamaları ne zaman bitecek yada azalacak tam iş yapcam ağlıyor tok olsa da gazı olmasa da mızıklıyor çok yoruluyorum bunalıyorum ilk 3 ay çok zor diyolar 3. Ayı geçirenler yorumlara alayım😵💫