Balse 4 ay bizim kalkmaya çalışıyor uzandığı yerden ııııığ diyerek🙂 Dizin bebişler kaçıncı ayında oturdu kucağınız destekli şekilde ?
Ozgee59 Balse benim bebeğim 5 aylık olmak üzere ben bikaç gündür kucağımda oturtuyorum uzun süreli olmıcak şekilde. Sürekli oturmak istiyor kafasıyla beraber vücudunu da kaldırıcak nerdeyse öyle bir istek 😬
Balse Summerwine95 Yaa evet benim ki de çok hevesli ne zaman yatırsam oturmak için ıııığ diyip zorluyor kalkmaya, ama korkuyorum oturunca allah korusun beli falan çıt etçek gibime geliyor 😀
cimcime1018 Balse 4bucuk aylık ben de arada destekli oturtuyorum 😄 Kucağımda da aynı şekilde bu şekilde çok mutlu yatmayı pek sevmiyor
Aysenurozdmr 4 aylığız bizimkide sürekli kafasını kaldırıyor ve zorluyor kendini o yüzden kontrollü şekilde 3-5 dk destekli oturtuyorum çok mutlu oluyor, oturttuğumda kafasını dik tutmaya çalışıyor :)