Kızlar bebeğime 14:30da mama yedirdim 11:30 gibide kahvaltıda labne ile omlet yapıp yedirmiştim. Mamadan sonrada çok az muz yedi. Az önce keyfi yerindeydi oyun oynuyorduk uzanırken önce ağzından su fışkırdı sonra mama bi anda yüzünü çevirdim rahat çıkarsın diye ama bildiğiniz büyük insan kadar fazla kustu içtiği bütün mamayı çıkardı. Fışkırtarak kustu ve burnundan falan geldi. Hemen gidip elini yüzünü yıkadım üstünü değiştim. Uyutmak için tekrar geldim tam ayağıma koyacaktım bir daha kustu fışkırtarak. Çok panik oldum. İlk defa böyle bir durum yaşıyorum bebeğim 7 aylık. Hiç bu tarz bir kusma yaşamamıştık. Neden olur? Hastaneye götüreyim mi hemen? Alerji olsa böyle mi olur? Daha önce vermediğim birşey vermedim. Yumurtadan mı oldu acaba trendyol marketten Migros’tan söyledim. Normalde gidip kendim organik alıyorum. Bayat falan mıydı? Ayy lütfen bişey diyin bana. Ödüm kopuyor.