Kızlar merhaba,
Teyzemin boyun ve omuz arasında büyük bi kitlesi var idi dışarıdan görünüyordu, geçenlerde yumuşak doku kanseri olduğunu, insanda binde bir rastlanılan bir durum olduğunu söyledi doktor, şimdi kemoterapi tedavisine başlandı geçen haftadan beri, 2 gecedir ağrısı çok olduğu için bugün annemler ambulans ile hastaneye kaldırmışlar, şimdi yatış verilmiş, annem doktor ile konuşmuş ve 4.evre olduğunu söylemiş.. son evre olduğunu biliyorum ama bizi neler bekliyor, bileniniz var mı? Kafayı yemek üzereyim, teyzemi çok seviyorum, kaybetmek üzereyim gibi hissediyorum, bana bir şey anlatmadılar annemler….