yumamiii Bebeğim yeni doğdu sitese oturduğum için sirkeleyemiyorum ev toz içinde kalıyor ne yapsam da olmuyor çamaşırlardan bir şekilde toz çıkıyor. Memnun kaldığınız marka var mı acaba
Esssrayyy Biz de grundig gdh 80 y aldık, çok büyük kolaylık ve kıyafetlerde küçülme ve yıpranma görmedim hiç. Her seferinde de başarılı kurutuyor
Vgc Hiç mi kıyafetlerinizde renk solması olmadı. Açıkcası ben beko kullanıyorum ve böyle bir sorun oluyor makinede mi sorun var bilemiyorum