Kızlar bebeğim 26 günlük 3 gündür kaka yapamadığı ve sancıdan uyku bile uyuyamadığı sürekli ağladığı için dün gece hastaneye götürdük yarım lavman yapıldı hemşirenin masajı ile biraz kakasını yapabildi bu sabah yaparken biraz zorlandı az da olsa yine yaptı forbiome probiyotik kullanıyoruz şimdi sancıdan yine ağlıyor yapamıyor karnından sesler geliyor be yapacağımı bilmiyorum artık yapmadığımı masaj kalmadı tecrübeli anneler varmı bu konuda yardımcı olabilecek