rengarenkinci … Benımkılerın birı 1bucuk birı 2bucuk yasımda sızınkıler nasıl… Çok zorlu bı surectı benım ocım esımden başka yardımcım olmadı oyızden ilk Bose pıskolojım çok bozuktu ıkoncı bebegım prematüre doğdu oyüzden de zor oldu sızde durumlar nasıl…
busra_balm rengarenkinci benim bebeğim birbuçuk yaşında erkek ben şimdi öğrendim 2 haftalık hamileyim ne yapacağım çok korkuyorum ikisine ne sık bakacağım
busra_balm 9-Meva-28 benim bebeğim birbuçuk yaşında erkek ben şimdi öğrendim 2 haftalık hamileyim ne yapacağım çok korkuyorum ikisine ne sık bakacağım
rengarenkinci Yanı çok şükür küçükte 1yasına gırp emekleme yurıme baslayınca bıde ilk endısenme korku gıdımce daha, raha Elahamdurıllah benıö küçük doğduğunda büyük 13aylıktı
busra_balm rengarenkinci benim bebeğim birbuçuk yaşında erkek ben şimdi öğrendim 2 haftalık hamileyim ne yapacağım çok korkuyorum ikisine ne sık bakacağım
9-Meva-28 busra_balm eğer biri sakin olursa kolay olabilir. Ya insansa alışıyor zamanla ama hep bir hareketlilik hep iş yapma hali üzere oluyor insan yardım edebilecek birileri varsa yanınızda daha kolay olur benim kimsem yok yalnızım zorlanıyorum zaman zaman
rengarenkinci busra_balm korkma annelık her zaman sakın olunca güzel inanın sakın olmayınce bebegımozl en güzel zamanlar zehır oluyor daha sakın ve olduğun durumun guzellogını şunun sukredın ve mutlu bı sekılde gecıırn hamılelıgınızı ben hamile kaldıgımo ogrendıgım de bebgım daha 5aylıktı çok küçüktü b nım yanımda kımse yoktu derdımıde kımseye anlatamıyordum bebegım prematüre küçük doğdu oyüzden hep tedorgın gecıyordu gunlerım sımdı geçmişe bakıyorum pısmanım bu kadar zulüm ettıgıme kendıme pıskolojıkmen ıyı olan bı anne 2 degıl 3 bebeğe bıle baka bılır en doğru mu n guzeı pıskolojınızın ıyı olması yanı vücud olarak yorucu ama güzel bişey ıkı bebek annesı olmak☺
busra_balm rengarenkinci çok gerginin biriyim hemen sinirleniyorum sanki herşey üst üste gelecekmiş hissi oluyor çok korkuyorum 😓
rengarenkinci cahillesohbetikestim aksıne daha kolaylastı benım aman bısey olırmı korkularım gıttı tedırgın lıklerım gıtt huylarını ne ıstıyorlar daha ıyı bılıyorum tek sorum bebekte olsa kavgaları bıtmıyor oda tuzu bıberı dıyelım😂😂
rengarenkinci cahillesohbetikestim bıde benım ıkoncı bebegım pramature olduğu ıcın daha geç emekleme yürüme bıraz daha zor oldu erken toparlanması demek daha çabuk oyun arkası olamsı demek bıde benım ıkısıde erkek😀
cahillesohbetikestim rengarenkinci ay inşallah ya bizim de ikisi erkek bende büyüdükçe daha da zor olacak her şey diye korkuyorum 🤣
rengarenkinci cahillesohbetikestim korkma olduğun anın tadını çıkar anne olmak çok güzel bır ay onceyı bıle özlüyor insan önceden bana derlerdıdr inanmazdım:)
cahillesohbetikestim rengarenkinci Ya tabiki orası öyle hala nasıl bu kadar büyüdüklerine bile şaşırıyorum bir önceki günü özlüyorum ama bende insanım sonuçta bazen çok yoruluyorum 🤣
rengarenkinci busra_balm evet bunları yaşamak düşünmen çok nırmal annelık duyguları aslında yanındakı bebeğe haksızlık gıbı düşünüyor insan başta ılgı azalacak gıbı doğacak olanla ıkısıne yetısemocek gıbı gelıyor ama ıkısıde toparlanınca gecıyor Allahın ıznıyle
busra_balm rengarenkinci öylemi ya valla aldırma düşüncesi bile verdı aklımda ne yalan söyleyim ama artık o konuyu düşünmüyorum