-yavrukus- Bir anda bana gelen cesaret ve kim milyoner olmak istere başvuru yaptım yarışmaya katılanlar var mı veya katılmayı düşünenler
Anr5155 -yavrukus- bence çok güzel bir adım atmışsın bilgi yarışmalarını ben de çok severim ama o katılacak kadar cesaretim yok çağırırlarsa haber ver izleyelim biz de.
Oburiks -yavrukus- iki defa basvuru yaptım çağrılmadim, önceden yılda bir defa başvuru hakkı vardı şu anda aynı mı bilmiyorum 😂
Yuzuklerin_efendisi0 -yavrukus- Eski yöneticim ukala bi kadındı, katılmış yarışmaya ay orda da ukala ukala konuştu.Allah’ın işi işte 3. soruda elendi arsız kadın 😁
-yavrukus- leopar demi herkes ister yanlız varya ben yarışmaya katıldım ve ilk soruda elenirsem var ya rezil olduğunla kalırım😂
civcivannesi_ Vergiler vs kesildiğinde elde avuçta pek bir şey kalmıyor 1 milyondan az parayla kimin milyoner olduğu görülmüş? İyi bir deneyim yaşamak isteyen elbette katılıp yarışmalı o atmosferi tatmalı :)
Storymoon -yavrukus- liseden beri başvuru yapıyorum çağırmadılar otdü mezunu olmayınca aramıyorlar onlarda çıkıyor ilk soruda eleniyor mallar egoya gidiyorlar yarışmaya kuyruklarını kıstırıp dönüyorlar geri bi beni çağırmadılar kenan ışık varken kaç kere başvuru yaptım dönen olmadı hiç
bakkalemzigi -yavrukus- bende çok eskiden başvurmayı düşünüyordum da araştırdım mülakat vs çok uğraştırıcı geldi vazgeçtim
Asyaveannesi04 -yavrukus- iş yerinden bir arkadaş katılmıştı biraz kırık konuşmayı gülmeyi sever değişik değişik hareketleri olduğu için mülakatta hemen onaylamışlar 30 bin tl aldı😂