Kızlar 17 Temmuz’da doğum yaptım 10 gün arayla 3. Kez regl oluyorum normal mi yani doğum sonrasında. Genelde süt koruyor vs diyorlar ama bende hiç öyle bir şey olmadı. Düzenli olarak da emziriyorum. Hani uzun süre adet olmamak normal diye biliyorum ama bu kadar sık aralıklarla regl olmak normal mi bilemedim ve gebelik öncesi gibi regl oluyorum herhangi bir gün ya da yoğunluk farkı yok