Mugemir34 Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık boyun altı pişiği için bu kremleri verdi doktorumuz. Kullananlar var mı aramızda hemen geçirdi mi acaba
Roniya Mugemir34 evet benim bebeğimde çok yoğun bir pişik oldu. Doktor hipokort verdi beş gün kullandım tamamen geçti. Birkaç gün sonra tekrarladı bir hafta ara verip tekrar beş gün kullandım. Şuan hafiften kızarıyor ama eskisi gibi kötü duruma gelmiyor