Kızlar oğlum çok hareketli bir çocuk ama başkaları ile olunca daha uysaldı ama anasınıfında öğretmeni hiç dinlememiş bugün başladı okula be öğretmen beni çok yordu diyor böyle olup ta nasıl bir yol izlediniz yada çevrenizde varmıydı okadar üzülüyorum ki