Kızlar günlerdir bebeğim çok huzursuz kakası sulu gaz çıkarsa bile çok ağlıyor kaka yaparken de ağlıyor sağlık ocağına gittik alerji olabilir dedi bir kaç gün bekle sonra doktora git dedi bu arada mamayla beslenen bir bebek sma kullanıyoruz acaba keçi sütlü mamaya mı geçsem doktora gitmeden? Bilen var mı günlerdir perişanım