Merhaba anneler.. bir kaç gündür bebegim altını değiştirmek için yatırdığım da ve üzerini değiştireceğim zaman bağıra bağıra ağlıyor. Yarın 8 aylik olacağız. Bir hafta öncesinde de beşikten düştü.. Acil hastaneye götürdük şükür bir şey yok. Daha sonrasında da ateşlendi ve hastalandı.. Gelince hep üst üste gelir ya :( ne yapacağımı şaşırdım. Şükür bir şey yok. Resmen huy değiştirdi kucagıma alınca susuyor yeterki üzerini degistirmeyeyim bağıra bağıra ağlıyor sanki bir yeri acıyor gibi ama sadece yattığı zaman yapıyor ben yatırıp üzerini değiştireceğim zaman yapıyor, yoksa kendi yerde yatar yuvarlanır emekler sırt üstü döner ne bileyim artık çıldırmak üzereyim. 😩bir bebek neden sadece bez değiştirirken ya da üst değiştirirken böyle aglar?