Zgns canım bekarlığımdan beri genç kızlığımdan beri o nalet bende de var 🤦🏻♀️canım polikistik over sendromu, yani her ay her kadının 1 adet yumurtası olgunlaşıp çatlar ama bu bizde maalesef her ay düzenli bir şekilde olmuyor gitmiyor yani bende de yumurtalar belli bir olgunluğa geliyor fakat çatlayamadan öylece kalıyor ve bu birike birike polikistik overe yol açıyor kistlerden bir önceki durum gibi düşün bende sürekli adet düzensizliği gecikmesi yaşıyorum daha önce bekarken gittiğim birçok doktor hep doğum kontrol hapı veriyordu ama bana faydasından çok zararı oluyor çok yan etki görüyordum bana hep evlenince geçer düzene girer dediler evlendim ilk sene iyiydi hemen hemen her ay adet görüyordum sonra yine 1.5 aya 2 aya çıktı nadir aralıklarla görüyordum şuan 2.5 yıllık evliyim 6.5 aylık bi oğlum var başta tabi hamile kalmamda da bu sıkıntıyla karşılaştım gebe kalmakta zorlandım çatlama gününü ne kadar hesaplasamda düzenli olmadığı için bir türlü denk getiremedik o yüzden ve birkaç ay ilaç tedavis görmüştüm o şekilde sonra çatlatma iğnesiyle hamile kaldım 🙏🏼 🙏🏼 bana hep doktorlar normal yolla düşük ihtimal hamile kalman diyordu ama oldu çok şükür dediğim gibi çok korkulacak takılacak bir durumu yok ama doğru düzgün bir ilacı da yok benim bildiğim canım genelde verdikler hep kontrol hapları onalrda hormonları mahvediyor doğal kürler yapıp içtim biraz onların faydası oldu şimdi yine birkaç hafta gecikcede görüyorum adet eskisi gibi değil