Kızlar çıldırıcam, 52 günlüğüz,
1.sabah 7 ya da 6 kalkış
2.11:30-13 arası gibi uyku
3.17 de kalkış ve tekrar uyuma gece 00
4.gecede saat başı kalkıyor bazen 2 saatte bi
Şimdi ben aşırı yorgunum uykum yok, uykuya geçişi memede olduğu için o uyusa bile ben hemen uyuyamıyorum
Sizde durumlar nasıl ne zaman düzene girecek , annem aç diyor mama veriyorum bazen o da hazımsızlık yapıyor bence onu verince daha çok inliyor
Ay karışık yazdım biliyorum ama darlandım
Onunla bi yere çıkamıyorum , evde bi çocuk daha var eşim 9 dan önce gelmiyor tükenmişlik var üstümde