3 ay 6 günlük bebeğim. Bu ara sürekli memede uyumayı istiyor ve ağlarken sesi çok yüksek çıkıyor keşke biraz daha ufak ağlayabilse ama bizimki hıağğğğ diye ortalığı yıkıyor. Görenler başta ay ne kadar tatlı bi bebek maşallah falan diyip arkasından o ses ondan mı çıkıyo diyorlar 😅😅