unlusura ah hayatımda en zorlandığım dönemdi sanırım. Korkutmak istemem tabi her Bebek aynı değil ama benim kızım asla uyumuyordu. Tek başıma baktığım ve destekçim olmadığı için ben, ben değildim o dönem. Eşimde çok yoğun çalışıyordu ne yazık ki inanılmaz zorlanmıştım ben. 3-4 hafta sürmüştü unutmam mümkün değil. 🙈 şimdide 10. Ay atağı başladı o da pek farksız sayılmaz.