Farahzeynep böbreklerin tuza ihtiyacı varmış o yüzden 1 yaş en uygunmuş başlamak için yine de,2 yaş şeker için de en uygunu bence çünkü gelişim 2 yaşında tamamlanıyor.2 yaşından önce çok tuz ve seker tüketimi ileride şeker hastası edermiş diye okudum doktorumuz da öyle söyledi.Damarlari geliştiği için.Ben yine 1 yaşından sonra da her şeyine tuz eklemem zaten bazen eklerim