Genel olarak şöyle bir koku sorunu var, makine yıkadı bitti 5-10 dk içinde boşaltırsam bir şey yok ama beklerse (yarım saat bile dursa, yaz kış fark etmiyor) leş gibi kokuyor çamaşırlar. Koyu renklilerdeki sorun şu; normalde makinem beyazları, açık renkleri ve çocuğun kıyafetlerini gayet güzel yıkıyor ama koyu renklileri resmen yıkamıyor şaka gibi. Lekeleri tam çıkmıyor ve biter bitmez de çıkarsam sanki günlerce makinede kalmış gibi kokuyor. Makineyi yarım doldurup yıkadım olmadı, hem içine hem deterjan gözüne deterjan koydum olmadı, normalde sirke kullanıyordum yumuşatıcı yerine ama çok koku olunca yumuşatıcı koydum yine olmadı, makineyi kazan temizleme programina aldım kaç kere boş yıkadım yok olmadı, filtrelerini söktüm yıkadım olmadı. Aklıma da başka bir şey gelmiyor çünkü bu sorun sadece koyu renklerde oluyor deliricem, var mı başına gelen ya da bir fikri olan?