Kızşar Eylül’ün 5′inden beri oğlumun kolları bacaklarıi ve bez bölgesi sürekli isilik gibi oluyor putur putur. İki çocuk doktoru iki cildiye doktoru sağlık ocağı doktoru gördü uyuz değil diyorlar. Bugün yine götürdüm poposu mantar olmuş. Kafayı yiycem bu çocuğun bezi sürekli değişir hergün iki kere banyo yapar odası serindir. Kalın giymez. Bugün doktor bir nemlendirici yazdı bir kortizonlu krem verdi mantar için bakalım iyi gelecekmi. Daha önce Hamedan hamazic fito bepanthol mustela gol suyu kullandım yok yok yok. Kaşınıyor doktorlar isilikte kaşıntı yapar illa uyuz olması gerekmiyor diyor. Devlette özelde alerji testi yaptırdım yok alerji. Yinede zaditen kuallanıyotum valla kafayı yiycem ya. Fotosunu bırakıyotum buraya bi bakıverin kızlar ya
