unlusura bebiş o anda islandigi için anneye sarılıyor yani memeye gelince basmıyor çığlığı. Ama şu an mesela dediğim gibi işe yaramadı 3 ay 9 günlük çığlığı ağlamayı basıyor ama zipliyorum resmen o anda kucağımda şallar gibi biraz ağlıyor gene sonra tutuyor eğer çok ağlarsa sakinlestiriyorum ondan sonra tekrar deniyorum bak mesela öğlen 12 buçukta başladım emzirmek için 3 bucuga kadar bu şekilde devam ettim sonunda emdi uyudu şükür 😂 dediğim gibi bunlar gelip geçici önemli olan pes etmemek. İlkinde bende çok korkmuştum ağlamıştım bı daha emmiycek ne yapicam diye ama şu an gülüyorum inanın ki gececk çünkü biliyorum