Nurcan03 MyDarlingSon yıkıyorum ama musluk altında su içinde bekletmiyorum. Çünkü su çekmesi pişerken sulanması istenmiyor. Sonrasında kuruluyorum. Kabuğunu da soymuyorum.
Ygzbebis MyDarlingSon aynen bende gördüm o paylaşımı yok yordum hep bidaha alırsam bi denicem soyarak
delirmeceler MyDarlingSon sadece yıkıyorum kuruluyorum bekliyorum istedikleri kdar yıkama desinler toprak üstünde nasıl yiyeyim
Feyzosumunannesi MyDarlingSon incecik bir tabaka zaten alttan tutup yavaşça soyuyorum ama zaten sürekli kabuk kopuyor 😀