37 haftalik hamileyim. 3 gün önce nisanim geldi sanirim( pembemsi kahverengimsi kanama ama sümüksü değildi) hastaneye gittim doktor açılma yok dedi. Suyu var dedi. Nts de sancılarım da çıktı bir gece hastanede yattım. Çıktım. Zorunlu sezeryan olacağım aslında fakat doktor henüz almaya yanaşmadı.ne kadar anne karnında durursa o kadar iyidir dedi. Ama ben o kanamadan sonra çok gerildim. Nişan olsaydı şimdiye kadar doğum başlamaz miydi? Nişan değilse ozaman neydi ? Çocuğuma bişey olacak diye korkuyorum. Nişan gelipte en fazla kaç gün içinde dogum başlaması gerek ? Lütfen bilgisi olan bilgilendire bilir mi?