gizarem Arkadaşlar oğlum 9 aylık bu zamana kadar böyle bir şey yaşamadım ek gıda sürecinde ne versem ağzında bekletiyor uzunca sonra ya yutuyor ya da ağzından akıtıyor ve bunlara ek biberon mama reddi de var nedeni ne olabilir
Tugcee40 Benim oğlum da 13 aylık bir iki kaşık alıp ondan sonra yemeği ağzında bekletiyor malesef bu durum gerçekten beni çok yordu bayadır bu şekilde sadece mama içmek istiyor