Cicikusss ben eğitim almadım ama çok aydınlık olmayan bi odaya geçiyorum yada pereleri kapatıyorum önce bi odaya bakıyoruz sonra yerini hazırlıyorum emziriyorum. Yanına yatıyorum elini tutuyorum. Evde ne yapıtosak aslında o şekilde uyuyoruz.evdeki gibi uzun sürmeyebiliyor uykusu. 5.5 aylığız bu arada