Duygarn ben hiç bir sakınca görmüyorum kızım dedesinin mezarına 7 aylıkken gitti ama bizim şehir farklıydı ancak o zaman gidebilmiştik, küçükte olsaydı yine götürürdüm bu inanç meselesi ben böyle şeylere inanırım bence götürmelisiniz, hatta kızım geçen kandilde hiç demezdi dede gel diye 30 dk susmadan ağladı böyle şeyler bir işaret olabilir sizin içinde götürün belki dedesi özlemiştir, bebeğinizin dili dönmez o da özlem duyar aynı yerden geldi daha 2 ay oldu dedesinin yanından döneli