Ne marka verdiysem tutmadı keşke tutsa çok özeniyorum açıkçası ağzında emzik olan bebekleri.Şimdi böyle söyleyince bir garip oluyor ama İnan’ın ki rahatlamak için falan değil keşke tutsa diyorum 😂 ilk doğduğunda tuttu hatta süt sağma makinasının içindeki emziği tuttu,aaa dedim bu emecek heralde sonra her markete gittiğimde emzik aldım philips avent,nuk..
Çocuk tutmadı 🤣 yapacak birşey yok şu an 10 ay 1 günlüğüz eline veriyorum arkasını emiyor 🤣🤣🐥 ya da normal şekilde ısırıyor ısırıyor çıkarıyor