Arkadaşlar oğlum 9. Aya kadar baya iştahlıydı kaşık görünce direk ağzını açardı gece de uyandığında mama ile besleniyordu ama bu aralar verdiğim ek gıdayı ağzında bekletiyor uzun bir süre sonra yutuyor ya da ağzından akıyor biberon ü da red ediyor gece uyandığında ya da gündüzleri mama da almıyor sebebi nedir ya da neden böyle red yaşiyoruz bilgisi olan var mı