12457 Hanımlar merhaba kızım 2 ay 7 günlük geçen hafta 2 aylık aşı vuruldu aşıdan sonra 5 gün kaka yapmadı sonra ikinci kere kaka yapmasında kakası yeşildi acaba hastalandı da bir yeri mi ağrıyor ondan diyorlar ama sormak istedim sadece anne sütü içiyor
Sedaekrem 12457 bebeklerde yesıl kaka normal kabul ediliyor diye biliyorum ama yinede doktorunuza dansın tabı