nazlimom_ 18 aylık oğlum 1 haftadır öksürüğü vardi azaldı biraz burnunu temizledim bugün, hemşireyi aradim açmadi yarın aşısı var yaparmı boşuna gitmiyim yapmıyorsa
Ess92 nazlimom_ çocuk sağlık ocağına gidebilecek durumdaysa yapıyorlar. Hastaneye yatışı yapılmadığına göre yapar diye düşünüyorum.
Minel-inannesi nazlimom_ yapmiyolar hastayken. Bekle azcik daha, iyilessin tamamen 1hafta 10gune götürürsün