durununannitoskosu miranmomm Hiiiic kötü hissetme bebeğinin sağlığı yerinde olsun iştahı yerinde olsun gerisi önemli değil, benim kızım 8 aylık doğduğundan beri meme+mama gidiyoruz sağlığı yerinde çok şükür kötü bişey değil ki
asmedomom Ilk zamanlar oyle hissetmeniz normal. Insiyatifinizde olmayan bir sey icin hic telas edip uzulmeyin. Bircogumuzun basina geliyor bu durum maalesef. Bir daamla bile olsa emzirmekten vazgecmeyin, o bile bebeginize yeter 🙏🏼