Ek gıda için doktorunuz birşey demediyse başlamayın lütfen, yolunuz çoook uzun. İnsan ilk zamanlar heves edıyo bırseyler yedırmeye ama ılerleyınce o da ayrı bır uğraş, hergun ne yedirsem be pişirsem yoruyor ınsanı.
Uyku duzenı bizim de öyleydi, ben yarım saat uyanınca tak dıye gozlerını acıyo neden uzun uyumuyo dıye agladıgım gunlerı bılırım. Sonra durumu kabullenıp saldım, naparsam yapıyım uyumıcak zaten dıyodum 6 aydan sonra yavas yavas uykularını uzatmaya saatlerını oturtmaya basladı. Cok sukur suan uyanıklık surelerıne dıkkat ettıgım surece uykuda bır problem yasamıyoruz. Tabı arada bozuluyor mesela dun sabahtan aksama kadar uykusuzluktan öldüğü halde uyumadı.
Zamanla düzeliyor, benım yaptığım gibi uyku eğitmenlerinin yada benım cocugumun duzenı şöyle böyle diyen instamom ların süslü püslü dünyalarına inanmayın hiç.Her bebek kendı rutınınde ılerlıyor