-pinkwater20 çok geçmiş olsun, hiç bir şekilde geçmeyen pişiğe eski usul bir yöntem biliyorum. Tecrübeyle sabit. Ama hastanedeyseniz yaptırmazlar, evdeyseniz yapmak isterseniz ve de tabi bulabilirseniz kırmızı kil toprak lazım. Tavada ısıtıyorsunuz kavurur gibi, sonra deli sıcağı geçip ılıyınca çocuğun altına sarıyorsunuz, yani teni sıcaklığına dayanabilecek kadar ılıycak. Onu yarım saat bile bekletseniz faydasını görürsünüz. Sarılıyken kakasını çişini yapsın hiç önemli değil. Bunu bi kaç kere uyguladıktan sonra pişik tamamen geçiyor. Dediğim gibi denemek isterseniz tabi. Tekrar çok geçmiş olsun🙏🌸