Merhaba ben oğlum 2aylık ve 3aylıkken 2doz olarak yaptırdım ağızdan damla şeklinde yapılıyor
Şuan 4.5aylık birkaç gün önce kanlı dışkılama yaptı tahlilde rotavirüs pozitif çıktı herhangi bir sıkıntısı olmadı doktorumuz aşı olmasaydı daha ağır geçirebilirdi dedi
Şuan tedaviye gerek yok aşısını oldugu için durumunu takip ediyoruz
Kesinlikle tavsiye ediyorum mutlaka yaptırın