traineemom Dün kutladık elsalı. Güzeldi bence. Elsalı masa örtüsü, 4-5 tane elsalı balon duvarda, iyiki doğdun yazisi üçgen flama duvara astım elsalı. Kocaman bir 4 balonu. Yani böyle çok geliyor ama sadeydi.
Kabarık Elsa elbissi almıştık. Çok güzel oldu. Önemli olan kızımın beğenmesiydi ve çok mutlu oldu. ☺️