SM0 20 aylık oğlum 3 gündür kusması ve ateşi var doktor birşey bulamadı neden oluyor acaba başına gelen varmı?
Alya-Sena SM0 suan sanirim salgin var benmde ilk kardesm oyle oldu sonra buyuk kizimla 15 aylik bebegimde bugun ayni kusma ates cok az varda
SM0 merveasm yok bütün herşeye girdi birşey çıkmadı kusması durdu ama iştahsız cuma günü tekrar kan vericez kanda lökosit nötrofit flan yüksek, cıkmıştı ama kustuğü için dedi 2 doktorda